veronicaandersson

Alla inlägg under september 2009

Av Veronica Andersson - 30 september 2009 10:01

ja för visst är de väl onsdag idag? hmm.. va en jobbig natt så har inte så stor koll, är rätt trött i huvet, och ont i nacken igen :( faan..



Idag ville Jamsie gå till dagis, hon blev inte ens ledsen när ja lämna henne. hurraa!!! hoppas det fortsätter.



Igår va en rätt så mysig dag, faktiskt.. jag vet vad jag vill, men det är lite komplicerat, det är en del som måste redas ut inna allt kommer bli bra :)



Idag ska vi inte göra så mkt, ta de lugnt, åka å rida, och sen inte så mkt mer xD städa lite måste ja nog, och laga mat. tråkiga saker men som man måste göra..

Tänk att ALLTID när ja sitter vid datan, så ligger alde på min "rygg" hon ligger mellan min rygg och ryggstödet på stolen, fattar inte hur de ens kan vara skönt? hon är så knäpp.. men ändå så söt.. kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker om den donnan, men älskar henne gör jag iaf :)



Ibland kan man undra varför man ens utsätter sig för att skaffa så många hundar, tänk den dagen dom inte finns där mera? va gör man då? den dagen Lillbus lämnar mig den dagen vågar ja inte ens tänka på, då river hon nog med mitt hjärta upp i himlen, usch, den underbaraste bästaste, finaste och trognaste vännen man kan ha! Vilken tur jag har som fick en sån underbar varelse i mitt liv, efter mycke tjaffs hit och dit så blev hon min, eller, min mammas och min, men tingeling va ju min från början, så ja å mamma böt. HAHA... braaa drag av mig! :)


nåja, nu ska ja ta mina nakna vänner och ge dom lite frulle, Aldes huvud vilar på min axel och jag kan bara se på henne hur hon suktar efter min smörgås som ligger breve, hon ska få den, för den va äcklig, men man måste väl retas lite?  hihi..


kanske skriver mer sen.


pusshej.


   


Av Veronica Andersson - 29 september 2009 10:19

ja nu är de tisdag. ska iväg till stan på möte med ung start, får se om man kan bli lite klokare haha :)

 

 

sitter här och väntar på att mitt hår ska torka så ja kan platta det. plattången har varit på en timme, mitt hår är segt. suck..



 

 

 

 

och GRATTIS till tony som invigde komentarerna :) sen kom frida 2:a :) sen har ingen mer kommenterat. HAHA:)



 

 

jaja. idag får ja veta lite mer kanske om min dröm! jag kan inte annat än bara hoppas och drömma!!! ååh..!

 

 

nä nu lär ja sätta fart.. bussen går elva, å ja har lite att göra innan.

 

 

Pusshej!

Av Veronica Andersson - 28 september 2009 22:02

nu har jag också skaffat blogg, kul va? hehe njae. vette fan. men men. kan väl va skoj? kanske..


idag har ja inte gjort så mkt, eller jo, de har ja ju, städat tvättat och diskat :) och ridit och massa sånt där.


OCH fått veta världens grej! återkommer om det.


Iallafall, vafan ska man ha blogg för? skriva av sig ibland?



nää... nu har ja invigit min blogg, nu får ni inviga kommentarerna :) moohaaahaha...


hare bra.


pusshej


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards