veronicaandersson

Alla inlägg under juni 2011

Av Veronica Andersson - 29 juni 2011 22:17

Njae.. ja vet inte. varit på sjukhuset hela dagen. en dag kanske ja vågar tala om för er varför jag tillbringar många timmar där. Just nu är jag inte redo för att folk ska veta.


Men jag red iaf idag också.. marsipan och jag tog en skogstur med madde, genom skogen där branden var. de va läskigt, men ja va nog räddast av alla. HAHA. fjant som man är..

Marco fick sig en (tripp)skritt tur. ett försök iaf. vilket resulterade med en trippandes, små travandes, skuttandes marco. han är så go. min lilla drygbertil, men vissa dagar önska jag att han va något lugnare, jag tror aldrig den grabben kommer att växa upp. han kommer alltid vara den lättstressade, halvklumpiga, fulsöta dumbommen han är! :) Men. jag älskar honom!



Nä.. nu ska ja nog krypa i säng, kanske man somnar nån gång, jobb imorgon 12-21. lagom taggad?



 

Av Veronica Andersson - 26 juni 2011 22:38

Idag har ja ridit, marsipan va super duktig. vi träna på galoppombyten osv. han börjar fatta grejen =) Han är så lättlärd och så otroligt duktig. ja blir så glad av att rida honom.


Marco fick sig en skogstur med sällskap av madde som red på Linda =) de gick bra =)


Imorgon börjar ja jobba på mitt sommar schema. suck. inte alls taggad, känner att varken min kropp eller psyke inte klarar, eller orkar.. Som en del vet så mår ja inte så bra just nu. och bara tanken av att vara hemifrån och vara bland folk skrämmer mig.. ja får se hur de går. ska jobba måndag, tisdag och sen till sjukhuset på de vanliga samtalen.

Nåja. slutgnällt. :)


nu ska ja lägga mig i sängen och kolla på film. Natti


 

Av Veronica Andersson - 25 juni 2011 23:35

"hur hinner du med alla, och hur har du råd?"


ja ni... Hur ja hinner, då måste ja tacka min mamma som ställer upp, hon är ofta barnvakt, likaså min syster, och ibland är jasmine med i stallet, jag tar mig tid helt enkelt, man blir trött, men det är de värt. ja prioriterar. jasmine går i första hand, sedan djuren, men kan ju tilläggas att ja sällan gör något själv, tex åker och shoppar kläder, går på bio/ut och äter osv. det händer aldrig. för ja hinner inte :) MEN, det är mitt val. jag vill ha de så. djuren ger mig så mkt tillbaka. de är mina bästa vänner.


och hur har jag råd? samma. ja prioriterar, alla mina pengar går till jasmine + djuren, och de är mitt val. ja vill leva så. ja älskar att köpa saker och se att dom mår bra. det är mitt liv! =)

 

Av Veronica Andersson - 25 juni 2011 23:21

länge sen ja blogga =)

Här händer de grejer, valpen har kommit hem, han heter Tobias.


Hästeriet går super, Caramell har ju flyttat till nya ägare, ja har slutat skolan helt, och börjar jobba på måndag.


De va midsommar igår, de firades med familjen och mitt allt. underbart =)


Så de rullar på.. nu har ja bloggtorka. någon speciellt ni vill läsa om?


       

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards