veronicaandersson

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

SVAREN =)

Av Veronica Andersson - 31 december 2010 20:36

Okej nu ska ja svara på en del frågor, börjar med dessa frågor och tar de andra en annan dag :)





ella:

kanske lite konstig fråga men hur mycket väger du och hur lång är du?:)


Svar: jag är ca 153-154, vet inte riktigt, och väger väl mellan 45-50 kg kan ja tippa på ;)


k:

Vad är det du söker när du vill ha en medryttare?


Svar: En tjej eller kille som kan rida känsliga hästar och känna av dom. En person som är mjuk i sin ridning och inte bara vill ut och kuta i skogen. som är mån om hästarna, sätter hästen som nr 1.


elin:

hur länge har du haft dina hästar ? :)


Svar:Marco har jag haft ca 2 år och 2 månader, Caramell 1 år gansa precis, och Marsipan bara 3 veckor ca =)


hanna:

hej!
tycker dina bilder du bar på bilddagboken är jätte fina :) , jag har en fråga, hur du kan ha råd med allt, när du har så många hästar o hundar och en liten dotter :) ? , skulle vara kul att få ett svar :) , tack i för hand. kram


Svar: Ja du, jag prioriterar mina intressen och min dotter framför mig själv, jag köper aldrig saker åt mig själv, förutom godis ibland haha ^^, lägger alla mina pengarrr på djuren + Jasmine. Sen brukar min mamma och syster köpa en hel del saker till Jasmine :)


Jenny R

en fråga: när flyttar du hit =)=)

http://caspadia.blogg.se


Svar: helst igår :)


Karin med flock


Haha, jag är så ego så jag frågar;
HUR tänkte du när du för första gången "skojade" om att Vera skulle hit?
Det blev ju så bra, men hur visste du.....?
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam


Svar: Efterssom jag vet hur bra Iza och Albin alltid haft det hos dig, och hur jävla bra du tar hand om dina hundar och hur kärleksfull du är med dom, kände jag bara att där ska Vera bo, hon förtjänar det :)

Slänger in en bild på Vera för er som inte vet vem det är, en hund jag ägde förut som inte riktigt trivdes hos mig, men som fick 1 kull med valpar och är världens underbaraste hund.

    



Lotta, leia & Zona:


Jag vill bara kommentera något, kommer inte på någon bra fråga men har du andra planer med dina hundar än utställning :)??

http://lottaoleia.hundbenet.se


Svar: Hihi, ja du. från början va de bara sällskap, sen växte mina tankar om att en dag starta kennel, en dröm som fortfarande finns, så tanken va ju valpar, men då min tik som jag ville ha till en början blev sjuk i både ögon och bakknäna så ligger allt på is ett tag, får se hur Lova utvecklas, men absolut vill jag föda upp mina egna hundar och visa dom och vara stolt att det är jag som fött upp :)


- Klara:

hur länge har du ridit?

Är det inte jobbigt/stressigt att ta hand om och rida två hästar om dagen utan hjälp?

Vad jobbar du som?


Svar: jag har ridit sedan jag va 2 år, alltså i 21 år.

Nej det är inte jobbigt, får i vanliga fall mycke hjälp av min mamma med pysslet i stallet.

jag pluggar till undersköterska, inriktning psykiatri/utvecklingsstörning.


lisa:

hej, jag undrar om du har pojkvän?
hur många har du haft sex med?


Svar: ja de kan man väl kanske säga :)

Oj, haha, vilken fråga, men ja kan säga såhär, mellan 10-100 :) haha.


 


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Andersson - 15 juni 2012 10:24


Håll tummarna idag kl 2!!!!  

Av Veronica Andersson - 14 juni 2012 22:13


ja just nu känner ja mest smärta... de gör ont. undviker marsipan så mkt de går. såklart pysslar ja om honom, men ja undviker att kolla på bilder, rida "ordentligt" osv.. allt för att "glömma" honom innan han ens har lämnat mig.... ja vet att annars ...

Av Veronica Andersson - 13 juni 2012 12:50

<a href> http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/189/36e4ed328c2fc40d1542b602a018d0d0246fa6e8/ </a href>   Rösta på finaste Marco =) ...

Av Veronica Andersson - 12 juni 2012 20:59

Tänkte skriva om min och Marcos tid tillsamans!   Allting började november 2008... Jag hade min andra ponny till salu och hon blev såld. Carizma. en New forest dam.iaf så satt ja och letade annonser hela dagarna.. ja ville ha en storhäst, en allr...

Av Veronica Andersson - 12 juni 2012 10:37


Kan man vara det?ja dricker fan obo'y typ... jämt? haha... som andra dricker kaffe dricker ja obo'y... men de är ju iaf gott.. :)   Idag ska ja rida, fast lite senare, först ska ja till läkaren å kolla igenom medicinerna så allt är okej. och ta m...

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards