veronicaandersson

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Caramell Cungen

Av Veronica Andersson - 26 oktober 2011 22:44

Många undrar över vart han är, hur han har det osv. osv.


Han bor i v-ås nu. hos en tjej runt 30 år och hennes arab valack.
han lever livet och kör sitt race, rymmer om vart annat men har charmat varenda en, vilket ja va säker på då han är det sötaste lillponny som finns, och han är ju så otroligt rolig att jobba med.

Tyvärr vet ja inte om dom fortsatt inridningen på honom än. då hon va ganska mycke för lång, men ja hoppas att hon ger honom chansen att bli en riktigt läcker ponny, för han har all kapacitet i världen för att bli bäst!


saknar honom lite... eller ganska mycke.

 

 
 
SHUNi- hästblogg

SHUNi- hästblogg

27 oktober 2011 11:26

Din blogg är superfin! Hjälp mig att bestämma vilken häst jag ska ha på hoppträningen ikväll!

http://shuni.blogg.se

 
Ingen bild

Sandra w

28 oktober 2011 08:36

tråkigt om han bara ska stå han som verkar ha sådan talang och kunna gå långt!:/ fast å andra sidan så är det ju viktigast att han mår bra!!:)

 
Ingen bild

ingela

3 januari 2013 17:04

Hej. Jag hade hans mor Annelise när Caramell föddes 31/5-08. Han var en super go liten kille å så himla kelig, hade ett till sto som fick en son den 7/7-08 de två lekte jättemycket hela sommaren innan jag lämnade tillbaka annalise och caramell. Jag har kvar min bebis som nu är 166 cm. Han är hbl/fbl/morgan. Caramell var 1 1/2 mån när min Figge föddes men Figge var större än honom ändå. De två hade super kul den sommaren, lekte herre på täppan på sandhögarna å sprang tafatt i skogen å på åkrarna. Vad härligt å få se honom "stor"
Mvh ingela
ingelamodin@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Andersson - 15 juni 2012 10:24


Håll tummarna idag kl 2!!!!  

Av Veronica Andersson - 14 juni 2012 22:13


ja just nu känner ja mest smärta... de gör ont. undviker marsipan så mkt de går. såklart pysslar ja om honom, men ja undviker att kolla på bilder, rida "ordentligt" osv.. allt för att "glömma" honom innan han ens har lämnat mig.... ja vet att annars ...

Av Veronica Andersson - 13 juni 2012 12:50

<a href> http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/189/36e4ed328c2fc40d1542b602a018d0d0246fa6e8/ </a href>   Rösta på finaste Marco =) ...

Av Veronica Andersson - 12 juni 2012 20:59

Tänkte skriva om min och Marcos tid tillsamans!   Allting började november 2008... Jag hade min andra ponny till salu och hon blev såld. Carizma. en New forest dam.iaf så satt ja och letade annonser hela dagarna.. ja ville ha en storhäst, en allr...

Av Veronica Andersson - 12 juni 2012 10:37


Kan man vara det?ja dricker fan obo'y typ... jämt? haha... som andra dricker kaffe dricker ja obo'y... men de är ju iaf gott.. :)   Idag ska ja rida, fast lite senare, först ska ja till läkaren å kolla igenom medicinerna så allt är okej. och ta m...

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards