veronicaandersson

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Veronica Andersson - 4 maj 2012 09:42

Få visa den här bilden!! <3


 

Av Veronica Andersson - 4 maj 2012 09:35

japp... ja har fan 0 motivation just nu till de stora 4 benta vännerna, men ja är glad ändå, alla hästar behöver ju små viloperioder, nu vilar inte de helt, utan ja rider ju såklart, men mest ut i skog och mark och busar!!! :)


Igår när ja hoppade lite på Marco, så va Jasmine med, de va hon och jag i stallet, hon va så duktig och ställde upp bommarna när han rev och släpade hinder och hade sig. MIN tjej det =) En riktig stalltjej :)
Sen fick hon rida på Marco, och då blev hon så stolt, ja tror hon har sagt till alla hon känner att hon ska minsan få honom när hon blir lite större. hihi.

 

Kan knappt vänta tills hon blir större och ja får se och njuta av mina <3:an :)

Nåja, idag OM vädret tillåter har ja ev. fotograf med mig ut, men som sagt, de ska ju bli snö? Så ja hoppas vädret håller sig , iaf tills ikväll :) hehe..


ha en bra dag alla =)


Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards