veronicaandersson

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Veronica Andersson - 8 mars 2011 23:36

Måste bara visa jasmine när hon dansade för mig igår i sin prinsess klänning. hihi.... älskade unge <3


idag förvånade hon barnläkaren på BVC hur DUKTIG hon är att rita hästar, dom va helt chockade. kan visa en bild imorgon när hon har ritat en häst. hon är otroligt duktig för att vara 4 år! :')  

Av Veronica Andersson - 8 mars 2011 23:26

Nu är jag lite gladare.

ska berätta lite om hur hästarna va idag

Marsipan va sjukt underbar! som alltid :')

 


Marco va duktig, men satsade endast bara på att få honom trava i lugnt tempo med avslappnad i hela kroppen, det funkade, och han blev till och med lite svettig av att jogga runt lite :)

   


Förrästen har jag en super hemlis, som ni kommer få se. om några veckor.


har även pratat med Millan och både Marsipan och Marco ska med henne på tävling den 20:e Mars i Ludvika!


Det ska bli spännande :)



     


Av Veronica Andersson - 8 mars 2011 17:32

Som jag önskar att jag aldrig slog upp ögonen.

Jag förstår inte hur och varför jag känner som jag gör. men Allt blir bara fel.

ingen förstår.

Jag är så trött på att alltid försöka visa upp en glad utsida, när jag egentligen bara vill lägga mig ner och dra ett täcke över huvudet och aldrig mer vakna.


Inte ens någon idé att försöka få i sig något mat, ångesten sitter i halsen och bara tanken på att proppa i mig något får mig att må illa.



Jag tror inte man förstår den här känslan. om man inte känt den själv.

Jag kan inte rycka upp mig, för det finns inget att rycka i.



hoppas alla haft en bättre dag än min.

Egentligen har min dag varit bra, helt underbar. ändå känner jag såhär. förstår inte. tappar liksom greppet om mig själv och mina känslor.


 

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards