veronicaandersson

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Puffar!

Av Veronica Andersson - 13 februari 2012 19:59

idag har ja badat puffarna :)
mammas Foxy och min Casper, mamma är förmodligen allergisk mot Foxy och OM nu fallet är så, så ska ja få henne :')
Världens snällaste mamma.se :)
Hon är ju såå vacker så ja kan ju bara hoppas ja :D

Nåja. efterssom det här är puffåret för mig, kommer bara ställa puffar i år, samt flameboy kanske nån gång, så vill ja träna på att fixa iordning dom och sånt. och ja tycker de går bra för mig :) Är ju inte såå van med pälsen, men päls är fan roligt alltså.
En dag ska ja ha min älskade, efterlängtade afghan :)


Men så länge får ja nöja mej med mini afghanerna alá kineser :)

Bjuder på några bilder från idag :)


                 

 
 
Milla

Milla

13 februari 2012 21:06

Fina puffar :D. Var är de ifrån :)? Är helt ny i puffvärlden jag- tog över min puffkille i slutet på december, han var elva månader då.

Afghan däremot är "min" ras, kul o se någon mer som är frälst :). Vilken kennel är du intresserad ifrån?

Mvh Camilla

http://millashjartan.wordpress.com

Veronica Andersson

14 februari 2012 11:48

Den vita är från bed-ma's, den andra från Amelion's :)Vart kommer din ifrån?

ja har inte kollat på kennlar än, eller jo de har ja massor men ingen som varken har valpar eller som uppdaterar hemsidor.. :( har du nå tips?

 
Nettan

Nettan

14 februari 2012 13:12

Så otroligt söta. Sa till min sambo igår att jag vill ha en puff =)

http://waterlilychildren.wordpress.com

 
Milla

Milla

15 februari 2012 21:27

Aha, tack, här ska kikas. Gillar dem båda skarpt! :).
Min är ifrån Cocolores i tyskland, snokade lite på fb och såg att du känner Meta där, det är hennes Frodo jag är fodervärd åt :).

Hm, jag kan ha massvis med tips:), men det beror lite på vad för typ du är ute efter och så?
Vissa har ju den "mindre" typen som är något smäckrare- Jangel's, Awbari osv och sen finns det den grövre typen- tex mandinah's, alphaville osv. Skiljer ju i mycket annat med :). Så som sagt, det beror ju mkt på vad man vill ha i mentalitet, päls och storlek bla :)

http://millashjartan.wordpress.com

Veronica Andersson

15 februari 2012 21:45

Okej =)
ja Marc har ja haft kontakt med, ja vill ha en showhund, utställningshund :)
bra pälskvalité och bra kroppad :)

 
Milla

Milla

17 februari 2012 19:20

Hehe ja fast det var ju inget svar ;) det passar ju in på alla kennlar *fniss*. Om du vill ha den grövre typen så hade jag vänt mig till mandinah's. De har hundar som används i LC, har mycket päls (om man vill ha det), och är lite grövre i kroppen och huvud osv jämfört med tex awbari, jangels, thell's osv.

http://millashjartan.wordpress.com

 
Chiruna - Hund&Foto

Chiruna - Hund&Foto

14 mars 2012 23:46

Såå otroligt fina!! <3

http://chiruna.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Andersson - 15 juni 2012 10:24


Håll tummarna idag kl 2!!!!  

Av Veronica Andersson - 14 juni 2012 22:13


ja just nu känner ja mest smärta... de gör ont. undviker marsipan så mkt de går. såklart pysslar ja om honom, men ja undviker att kolla på bilder, rida "ordentligt" osv.. allt för att "glömma" honom innan han ens har lämnat mig.... ja vet att annars ...

Av Veronica Andersson - 13 juni 2012 12:50

<a href> http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/189/36e4ed328c2fc40d1542b602a018d0d0246fa6e8/ </a href>   Rösta på finaste Marco =) ...

Av Veronica Andersson - 12 juni 2012 20:59

Tänkte skriva om min och Marcos tid tillsamans!   Allting började november 2008... Jag hade min andra ponny till salu och hon blev såld. Carizma. en New forest dam.iaf så satt ja och letade annonser hela dagarna.. ja ville ha en storhäst, en allr...

Av Veronica Andersson - 12 juni 2012 10:37


Kan man vara det?ja dricker fan obo'y typ... jämt? haha... som andra dricker kaffe dricker ja obo'y... men de är ju iaf gott.. :)   Idag ska ja rida, fast lite senare, först ska ja till läkaren å kolla igenom medicinerna så allt är okej. och ta m...

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards