veronicaandersson

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

:(

Av Veronica Andersson - 6 mars 2012 18:49

Jag orkar inte mer :(

ja vill inte mer :( en gång till och det tar livet av mig :(
att känna att allt man gör blir fel, att allt man säger sårar någon, att allt man tänker ger en skuldkänslor.
Att känna sig så ensam fast ändå ha så många runt om sig? att känna att ingen bryr sig, fast man vet att dom gör de, bara jag vågar berätta, att alla tittar och pratar så fort ja går förbi, att man känner sig äcklig, fet, ful, otillräcklig hela tiden...
ja orkar inte. ja vill bara kunna känna mig glad, även när alla vänner/familj inte är omkring mig, Jag vill vara glad även de stunder jag inte är med Jasmine, ja vill kunna sitta på kvällen och tänka "vilken underbar dag ja haft" istället för att tänka på alla fel ja gjort och allt ja skulle vilja göra om, att slippa ångra halva dagen..
Jag vill för en gångs skull kunna känna mig nöjd, nöjd med mig själv, nöjd med vad jag presterat, nöjd med hur jag är.... men ja tror aldrig den dagen kommer komma, ja kommer alltid tänka och känna att ja inte duger, inte gör allt tillräckligt bra, att jag kunde gjort bättre, stå emot mera.
jag känner att ja är på väg ner igen... ja vill inte. jag orkar inte.... ja vill bara vara jag...

Hur gör ni, hur gör ni för att känna er glada och må bra, vara nöjda med en dag???

Jag kan inte minnas sist jag satt på kvällen utan ångest över allt jag gjort/inte gjort.
jag vill bara ha ett fucking normalt jävla liv som alla andra kan ha!!
Är det så jävla svårt :( !!

jävla piss....


 
förlåt... kände bara för att skriva av mig...

 
 
Olivia

Olivia

7 mars 2012 21:52

tja,jag är väl inte bästa på att uppmuntra med tanke på min mentala status men jag vet i alla fall att jag hade inte läst den här bloggen eller följt dig på dayviews om jag inte gillat din stil och hur du lever dit liv. Jag försöker att ägna så lite uppmärksamhet som möjligt åt folk vars tankebanor jag inte tycker om så mitt råd är väl att håll hakan högt och tänk på att de kan inte såra dig om inte du tillåter det.

http://www.picad.blogg.se

 
Ingen bild

Pernilla Tjern

8 mars 2012 00:44

Jag beundrar dig jätte mycket Veronica. Jag vet att det kanske egentligen inte spelar någon roll, har också känt som du förr. Det är jätte tungt. Ha ett positivt mantra som du upprepar, hur larvigtdet än låter så hjälper det faktiskt, tillslut har man lurat sig själv att tro på det. Du gör ett jättejobb med dina fina hundar, dina fina hästar och din fina dotter. Jag ser verkligen upp till dig och det du åstadkommit. Kram till dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Andersson - 15 juni 2012 10:24


Håll tummarna idag kl 2!!!!  

Av Veronica Andersson - 14 juni 2012 22:13


ja just nu känner ja mest smärta... de gör ont. undviker marsipan så mkt de går. såklart pysslar ja om honom, men ja undviker att kolla på bilder, rida "ordentligt" osv.. allt för att "glömma" honom innan han ens har lämnat mig.... ja vet att annars ...

Av Veronica Andersson - 13 juni 2012 12:50

<a href> http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/189/36e4ed328c2fc40d1542b602a018d0d0246fa6e8/ </a href>   Rösta på finaste Marco =) ...

Av Veronica Andersson - 12 juni 2012 20:59

Tänkte skriva om min och Marcos tid tillsamans!   Allting började november 2008... Jag hade min andra ponny till salu och hon blev såld. Carizma. en New forest dam.iaf så satt ja och letade annonser hela dagarna.. ja ville ha en storhäst, en allr...

Av Veronica Andersson - 12 juni 2012 10:37


Kan man vara det?ja dricker fan obo'y typ... jämt? haha... som andra dricker kaffe dricker ja obo'y... men de är ju iaf gott.. :)   Idag ska ja rida, fast lite senare, först ska ja till läkaren å kolla igenom medicinerna så allt är okej. och ta m...

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards