veronicaandersson

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Veronica Andersson - 1 september 2011 21:34

haha.. ja... idag red ja marco ganska seriöst, första gången sen hans lilla "vila" , och shit va fin han var. lyssnade perfekt, va mjuk och fin.


enda tills han blir rädd för en annan tjej i stallet, börjar små studsa, cpar med huvudet så ja tappar tyglarna, tyglarna flyger fram over halsen, och han lyckas självklart trassla in sig i tyglarna, han reser sig rakt upp för att sedan dra iväg i världens galopp, där uppe sitter jag, utan tyglar, på en panikslagen häst och ny ryckt man, dvs ingen man att hålla i=)
ja försöker hoppa av i farten, men de resulterade såklart att han blev ännu mer rädd och sprang fortare och åt sidan så då flög jag rakt ner i backen, och han dansade iväg, sakta av vid ridbanan och höjde svansen, skit stolt. haha..

dumbom!!!!


men.. de va inte hans fel, och vi fortsatte efteråt, mest att bara lugna honom igen. Och han va lite stressad efteråt, men fortfarande väldigt fin och ja galloperade ju också första gången på ganska länge, den va fin den med, :)


min knäppgök =)
   


Av Veronica Andersson - 1 september 2011 16:23

min underbara och vackra dotter på väg till dagis idag..


tänk hur underbart det är att vara mamma till denna otroligt underbara tösen!!! <3


hon och jag mot hela världen! <3


   

Av Veronica Andersson - 1 september 2011 14:07

Som rubriken lyder, så åker Tobias på kollo imorogn troligen, till min kusin och hennes fis, ragge.
han ska få vara där ett tag och träna lite å umgås med folk, åka lite bil, gå på stan, bli social helt enkelt :)


Kommer sakna honom, pussenisse. men de är nog bara nyttigt för honom.

Nästa helg drar vi till gimo, utställninge, då ska valparna med, OCH ragnar =) för då ska ja va hundvakt åt honom :) spännande värre va =)

3 valpar under samma tak. undra om ja får en lugn stund =)


Ragge och en åksjuk tobbe=)

   

:(

Av Veronica Andersson - 1 september 2011 10:20

ni är dåliga på att kommentera hörrni, ja börjar tappa blogglusten igen -.-


så KOM IGEEEEEEEEEN!

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards