veronicaandersson

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Veronica Andersson - 2 september 2011 11:54

Idag hoppas jag att ja ska åka till christina till sthlm. de hade varit kul. följa med till ras specielen i norrköping imorgon :)

men ja får se om ja tar mig dit, mammas bil är på lagning.. trist..



Har städat lite idag, och även varit ute på en lång jogging tur med hundarna en timme, de älskar det, och jag med. eller iaf känslan efteråt , och tanken på kroppen man får av träning :) huuhuhuhu...

mina hundar är verkligen såna som behöver röra på sig, de behöver aktivering, har ni nå speciellt ni brukar göra med era hundar?

ja brukar oftast springa med dom, träna med dom inför tävlingar, flameboy ÄLSKAR att hoppa och träna trucks så han brukar få göra de, lillbus älskar att springa lös och strosa och nosa i skogen, så hon springer ofta lös och är i sin egna värld, Lova älskar kottar, så det är "hennes" grej :)
valparna älskar godis. hahaha... så dom äter mest. haha :)



Ska bjuda på lite mer bilder från igår också, drömde en dröm inatt, en sådan drömdröm.. att ja red på marco i Årjäng, de värmländska vägarna och backarna, kullar hit och dit, det är oslagbart. saknar det!!! <3


puss hej =)


bjuder på lite mer bilder från igår, prinsen som är lite knäpp=) men ja älskar honom ändå!
hade varit kul å se va han skulle kunna göra på tävlignsbanorna i ponnyklasserna :) Synd man inte är 15 längre =)


           

Av Veronica Andersson - 2 september 2011 09:35

Mamma mia... vilka skönheter!!!!


http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=524765



http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=524067

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards