veronicaandersson

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Veronica Andersson - 8 maj 2011 22:36

fler bilder imorgon=)


             

Av Veronica Andersson - 8 maj 2011 21:38

Jag greja lite med bloggen idag. men är inte nöjd. får göra om nån dag. igen. haha :D



Idag va de en hunddag. hästarna fick en vilodag i solen och värmen =)

Men igår.. då va de en helt amazing ridtur på marsipan. han är så fruktansvärt fin, ibland frågar ja mig själv om det verkligen är samma häst ja hämtade hem i december?


han har några nackdelar, han kickar, sparkas alltså, man måste vara på sin vakt när man är nära baken på honom, och sen att han är svårlastad, men de är fan det enda :D


Tänkte bjuda på massor med bilder från igår. marco va som sagt... marco igår, inge rolig alls, men han hade nog bara en dålig dag. :)


Börjar med marco bilder. så får ni se marsipan lite senare=)


               

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards