veronicaandersson

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Veronica Andersson - 15 maj 2011 22:19

Ridpasset i Sarahs ridhus idag va helt underbart. alldelens helt jävla underbart, galoppen va bättre än någonsin, ökningarna i traven va som att sväva på moln, han kunde korta sig jätte fint i galoppen och gjorde till och med galoppombyte, rena!!!!!!!!


Har aldrig provat de på honom, men ja ville testa idag för allt gick så bra, och han böt. helt rent som om han aldrig gjort nå annat i sitt liv :)
ÄLSKADE häst!



En super dag, med superkänsla. har aldrig fått tårar i ögonen av lycka under en ridtur förut, men idag kunde ja inte låta bli, de va som en dröm!!!
Marsipan, the one and only <3


               

Av Veronica Andersson - 15 maj 2011 10:32

Va helt okej. va med Louise nästan hela dagen.


först va hon med mig till mina hästar, vi red ut en sväng först sen lite dressyr på Marsipan, kul för mig å se nån annan rida honom, även fast han är lite klurig att hitta knapparna på, det tar ju ett tag innan han blir som han är med mig, om man säger så, men han va duktig :)

     


Sen åkte ja med henne när hon red på Herkules, även ja provade honom en stund, väldigt skillnad på häst måste ja säga :) men det va kul. och lärorikt, han hade verkligen utvecklats sen jag såg honom sist (förra sommaren).


här kommer även lite bilder på Mr H. prickrumpan =)


  jag provar herkules, igga min hjälm, Louise har ett pytte huvud :)   jag och herkules.

  Louise och H     han är så cool =)

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards