veronicaandersson

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Veronica Andersson - 13 maj 2011 12:15

hade lika gärna kunnat vara igår, förrgår, vilken dag som helst. inget bra verkar hända, allt fortsätter, i vanlig ordning.
Funderar på att utmana mig själv ikväll, men vet inte om det är värt det?
Om mina hjärnaspöken håller sig borta. är det värt, om dom inte gör. då kommer ja ångra mig i veckor, så ja antar att jag är för feg och kommer att fega ur!


Jag satt och kollade på caramell igår, usch va de gör ont i mig att sälja honom, det riktigt skär i mig av tanken, även fast ja vet att han får det bättre hos någon som har tid och orkar, men ja. får tårar i ögonen bara ja tänker på att han bara kommer stå kvar hos mig i 2 veckor. :(


Jag känner att ja verkligen behöver göra något kul.. men ja tycker inte att något är kul längre. allt känns jobbigt, svårt, tar emot och göra minsta lilla. det enda som får mig glad just nu är Jasmine, och hundarna, det verkar som dom förstår att man inte är på topp, underbara varelser, ibland undrar jag om dom har ett sjunde sinne, det trro jag, iaf mina!
Men nästa vecka kommer antagligen Alde åka iväg på prov, till Bästaste Jenny som vill prova ha henne några dagar och se hur det går.


har hittat en arabhingstunge också. är helt såld på honom. han kostar 40.000:- men han är verkligen värd pengarna, han är underbar. tänk om man ändå hade pengar, tid och ork



Näe. nu ska ja gå och rita med jasmine.


 

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards