veronicaandersson

Alla inlägg under mars 2011

Av Veronica Andersson - 11 mars 2011 21:09

Många som frågat vilka bloggar jag läser.


det är faktiskt väldigt olika, jag läser inte så mycket bloggar. ibland www.dressyrmupparna.se , men tycker dom har fått rätt dålig uppdatering nu för tiden, lite synd.

ibland Louise, http://lojsaneriksson.blogg.se/ , mest om jag ser att hon uppdaterat.

sen läser jag bara lite då och då om nån verkar ha nå kul att skriva.


Har ni några tips om bra bloggar? Gärna som sticker ut lite som är intressanta att läsa :)



 

Av Veronica Andersson - 11 mars 2011 13:50

hundarna stund idag. flameboy är fixad, lova är fixad igen. fotade lite.

Vill att dom ska få lite färg på sig nu när våren snart är här. så dom blir bruna och fina. ochde va plusgrader och super skönt ute, så de va väldigt skönt :)


och det är så kul att Lova är lika Showig som Flameboy. det gillas :)


Slänger upp lite bilder som jag tränade  vovvarna.


                         

Av Veronica Andersson - 10 mars 2011 23:06

Idag är det Torsdag, hästarna vilade, ja har varit i skolan.


kvällen kunde ha slutat bättre. Men jag är glad på ett vis att en person äntligen har sett, hur dåligt jag egentligen mår emellanåt. för ingen kan förstå, om man inte varit med. hur som helst mår ja lite bättre nu, men är trött, skakis, och har ont i armen/handen för mina rivsår och skinnflådda knogar :(


Tänker inte gå in på detaljer, men ibland måste ja får skriva av mig och nu är en sån stund



Imorgon ska jag iaf rida, i helgen har jag ingenting planerat, mer än Massa lek med Jasmine, fota hästar ( om vädret tillåter) osv. försöka komma på bättre tankar. det är en ny dag imorgon. och jag ska försöka glömma den här kvällen även om det är svårt. men fokusera på allt som är bra, och inte på allt dåligt. bara det är ett stort kliv för mig såna här gånger.



Sen vill jag passa på att tacka alla som skickar in bidrag till tävlingen. verkligen super kul. kommer bli svårt. och ni kan skicka in ända till helgen, då kommer jag välja ut en häst jag tycker förtjänar vara veckans pålle :)


Nä. nu ska ja försöka sova lite grann. hoppas att jag somnar fort!


natti


 

Av Veronica Andersson - 10 mars 2011 10:34


Lisa

Onsdag 9 mars 23:29

hur får du sådana lockar i håret, riktigt fint! :)
svara gärna i ett inlägg så jag får ett svar



Jag har en speciell lock tång till såna lockar. ungefär som en vågtång, med massa vågor, så får man våga/locka till det hur man vill. märket på min är babyliss. Hoppas det va ett bra svar :)


 


Av Veronica Andersson - 9 mars 2011 19:53

nu startar jag en tävling. som kommer att pågå varje vecka.

Nämligen veckans häst.

ni skickar in en bild på eran favorit häst, skriver varför ni tycker att just den hästen ska bli veckans häst. jag bestämmer vilken jag blir mest berörd av och vilken häst jag tycker ska bli veckans häst!

Endast ett bidrag per vecka/person :)


varsogoda att skicka in. min mejl är veronica_a@live.se


:)


 

Av Veronica Andersson - 9 mars 2011 12:51

Lova tova, min perfekta illa tjej!!!

Ska bli så kul i sommar när vi ska ut och tävla. :) hon är verkligen min dröm!!!

Slänger upp massa bilder. för bilder säger mer än ord :')


Och nej. hon frös inte. vi gick in när hon inte ville leka mera. :) så läge hon leker och är glad så fick hon sola kroppen lite ;)


                       

Av Veronica Andersson - 8 mars 2011 23:36

Måste bara visa jasmine när hon dansade för mig igår i sin prinsess klänning. hihi.... älskade unge <3


idag förvånade hon barnläkaren på BVC hur DUKTIG hon är att rita hästar, dom va helt chockade. kan visa en bild imorgon när hon har ritat en häst. hon är otroligt duktig för att vara 4 år! :')  

Av Veronica Andersson - 8 mars 2011 23:26

Nu är jag lite gladare.

ska berätta lite om hur hästarna va idag

Marsipan va sjukt underbar! som alltid :')

 


Marco va duktig, men satsade endast bara på att få honom trava i lugnt tempo med avslappnad i hela kroppen, det funkade, och han blev till och med lite svettig av att jogga runt lite :)

   


Förrästen har jag en super hemlis, som ni kommer få se. om några veckor.


har även pratat med Millan och både Marsipan och Marco ska med henne på tävling den 20:e Mars i Ludvika!


Det ska bli spännande :)



     


Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards