veronicaandersson

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Veronica Andersson - 5 februari 2011 20:44

om du bara visste, hur mycket det känns. jag önskar att jag kunde låta dig känna, känslan av att inte räcka till, känslan av att inte duga, känslan av att allt man gör blir fel, känslan av ensamhet trots så många runt dig, känslan av att alla tittar på dig fast du är ensam, känslan att du är mindre värd än alla andra, rädslan för att folk ska dumförklara dig om du berättar hur du känner.
jag önskar inte min värsta fiende att känna såhär. det är jobbigt, att hela ditt liv ska kretsa runt hur du känner, hur dagen ser ut, minsta lilla motgång och hela dagen är förstörd.. det är obeskrivligt jobbigt, jag önskar ingen behövde ha det så. men jag önskar att jag kunde ge över mina känslor, bara för en dag, bara för att få förståelse hur det känns.
Att folk skulle sluta ignonera bara för att det är jobbigt att lyssna.


jag vill inte ha några kommentarer egentligen, vill bara skriva av mig. ibland är det jobbigare än man inser. och ikväll är en sån kväll som jag bara vill skriva ur mig..


 

Av Veronica Andersson - 5 februari 2011 17:46

ska man kanske inse att blogg inte är nåt för mig? haha.


ja det är tråkigt, får knappt kommentarer och ja vet inte ens om folk läser?


Jaja.. jag får se. skulle vilja göra nånting med bloggen. men vet inte vad, just nu känns den tråkig =)

Marco får stå för bilden =)


.



Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards