veronicaandersson

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Veronica Andersson - 22 februari 2011 20:47

en rolig dag idag på praktiken. imorgon blir de nog drygt, men men. ledig torsdag så de får gå =)


Träningen för millan och marco gick bra idag =) han hade varit lite trippig bak, men det är han ju alltid, och så har han ju sina små grejer för sig :)

Och hans första tävling i år är bokad också, den 6:e mars i fagersta med millpill=)


Marsipan fick vila idag, imorgon ka marco vaccineras, och veterinären ska kika på murres ben, fick ju pencillin osv men han är fortfarande inte helt hundra på mornarna. så det ska kollas upp. tyvärr ska ja inte vara med för ja har praktik. :/


och min stackars jasmine är sjuk igen :( hur mycke ska den stackars tjejen behöva genomgå i sjukväg, alltid sjuk, förkyld, magsjuka eller feber. tur hon har en snäll mormor och moster som ställer upp så mycket!


Näe. nu ska jag snart sova, ska upp 05.00 imorgon.


När som helst kommer nog mitt paket från posten också. :) beställde ett ytterligare täcke till murre. <3 min fina murrepurre, Marco får ärva murres för små kläder :) .


 

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards