veronicaandersson

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Veronica Andersson - 11 februari 2011 22:52

Vill inte gå å sova fast jag är trött. :( för ja vill inte att de ska bli lördag.


Jag mår inte så bra idag, så det känns tungt att vara på en praktikplats med sjuka människor, försöka hålla glad min och vara uppåt, när man egentligen bara vill lägga sig under täcket och bara vara :(


idag har varit en väldigt jobbig dag, och jag känner att morgondagen inte verkar bli bättre . så vad gör man.

Bita ihop, säga emot hjärnan och kroppen och gå på praktiken ändå antar jag.

jobbiga är att praktiken i sig är ganska jobbig för psyket, och när man inte mår bra innan, mår man knappast bättre efter :(

Men. antar att i det här livet har man inte tid att må dåligt, finns alldelens för många måsten för att man ens ska hinna känna efter hur man känner.


kände att detta blev ett deppigt inlägg, absolut inte meningen, men ja känner att ja ibland måste skriva av mig lite.
  



Av Veronica Andersson - 11 februari 2011 20:04

Trimmade Lova idag, och Alde, alde var inte trimmad sen oktober, alltid lika roligt då =) men usch så smal hon är. lär börja ge henne extra foder igen nu när snart säsongen är igång. för i sommar ska vi ut och plocka cert har vi lovat varandra.hihih


Lova blev lika sötis som vanligt. lilla divan :) men en söt diva.


För övrigt har det varit en skit dag idag, men mys med jasmine har ja iaf haft =) min älskling. mitt allt. faktiskt den jag håller mig uppe för just nu <3



slänger upp lite bilder från idag på hundarna :)


nu ska ja se på en film och äta gooodiis.                                 


Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards