veronicaandersson

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Veronica Andersson - 17 februari 2011 20:49

Ja ibland undrar man hur mycket man ska orka gå igenom.. jag tycker att motgångarna bara rusar på. ja hinner knappt hämta mig efter varje grej så händer det något nytt.

jag orkar liksom snart inte..

ja kanske har för mycke krav på mig, allt ska vara perfekt jämt,faktiskt helt ärligt så kan de räcka med att hundarna skäller för att få mig att bli deppig och helt knäckt just nu. jag känner mig totalt slutkörd. vill bara ta jasmine och åka bort ett tag. vila från allting. just nu känner jag att det vore det allra bästa.


Men skolan och djuren sätter stopp för det, nu har ja gjort hälften av min praktik, sen skola 4 veckor. sen ut på nästa jävla skit praktik. funderar på att hoppa av den kursen. för helt ärligt pallar ja inte en till praktik.. :(


Och framför allt nu när Marco har vänt om och tagit ny riktning iag va han totalt..... ja.. katastrof, flameboy fattar ingenting hur man ska bete sig, långa dagar i stan, långa bussväntetider och allmänt jobbigt.


ja.. ibland känner man sig bara så fruktansvärt värdelös och otillräcklig så jag tror inte man förstår känslan om man inte varit här själv.

Känna att allt man gör blir fel.


 


Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards