veronicaandersson

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Veronica Andersson - 18 februari 2011 18:15

har haft praktik till tolv, sen va ja tvungen att åka hem. så hann ja rida innan de blev mörkt, mamma va snäll och fotade =)


Marsipan va helt underbar. vilken häst jag har! både jag och mamma är helt sålda på denna herre.

Marco va skaplig idag. han lyssna inte så bra, men vi övade på att hålla samma tempo, utan att öka, att gå avslappnat osv, han va så duktig så han fick avsluta med ett skutt. det älskade han :)


mamma hade shoppat idag också. till murre, ett välbehövligt vintertäcke.

häromdagen klicka hon även hem två regn/övergångstäcken.

Inte världens vackraste, men täcken går alltid åt!


Nu har ja och jasmine precis lagt in våra varma mackor i ugnen =)


                Nya täcket :)

   

de anra nya täcket. hihi.... lite halvfult, men verkar bra iaf =)

 


Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards