veronicaandersson

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Veronica Andersson - 14 februari 2011 22:11

Idag är det alla hjärtans dag =) så kram på er allihopa=)


praktiken va seeeg idag. riktigt seg. satt på möte, från 11-16.00, på en och samma stol. haha. nog för att ja förstod att ronderna är lite mer komplicerade inom rättpsyk, men att de skulle ta såån tid visste ja inte =)


Men men. stressa med bussen också. skynda mig hem sen åka till hästarna, red murre efterssom han gick så hårt igår, vart en skritt/jogging tur, mest skritt för vi hade marcopolo på släp=) haha. Marco gillar att vara släpvagn. :)


imorgon ska ja rida ordentligt, ska försöka få nån att fota mig å marco lite tror jag =) får se hur ja lyckas, mamma är inte så sugen men hon kanske gör't ändå om ja frågar =)


När ja kom hem från stallet km min älskade tjej hem som tillbringat natten hos syster. hon hade bakat kladdkaka till oss på alla <3 dag och så hade hon med kina mat hem till mig. UNDERBARA UNGE <3 älskar henne hejdlöst!! Nu har ja precis legat framför tv:en i hennes säng och glott ett tag, nu hoppas ja hon har slocknat. :)


jaja. de va min dag, imorgon är ja leeeedig. skönt som fan. :D


nu ska ja ha lite hemlisar för mig. ni får ha en trevlig kväll=)


 

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards