veronicaandersson

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Veronica Andersson - 6 februari 2011 22:15

Snart måndag. den här kvällen har jag fruktat i månader, har hela tiden tänkt " äh men det är långt kvar" men NU är den här. fyfan....


och det värsta är att jag egentligen är helt livrädd för imorgon, varför kan man inte få välja område inom psykiatri och praktisera för? jag vill ju inte jobba bland de värsta liksom. aldrig. lilla jag och stora dom!


Nog det sista ja skriver, för imorgon kanske nån dödar mig. vem vet.... 

hej då.

Av Veronica Andersson - 6 februari 2011 19:34

Nyss sett ponny akuten, jag såg första avsnittet, eller ja. castingen också.

och nog fan fanns det väl värre problem att ta itu med än dom som är med?

"lite grinig i boxen". ja. vilken häst vill inte vara ifred i boxen. suck.


Hopas dom får hjälp iaf för sina små problem dom har =)

De enda jag tyckte va ett "vettigt" problem att söka för va den svarta ponnyn som skuttade och hoppade när hon red. men jaja. alla ser vi olika på saker :)



Nu ska ja träna, sen duscha, sen sova, för imorgon börjar dom 4 värsta veckorna i mitt liv!


 

Av Veronica Andersson - 6 februari 2011 17:42

seriöst kan man ha mera ångest än jag har nu ? fan jag vill inte ha praktik, och inte på rättpsyk, är fan livrädd, känner att jag bara vill försvinna.


och har väntat på att få hjälp med att färga mitt hår sen fredags, och nu är de försent.

ska fan slänga i brun färg tror jag ikväll.

Slipper se den hemsla utväxten jag har.



Hästarna fick vila idag, oplanerat men men. ibland blir det så.


nu ska ja snart åka ut igen, och ta in dom, ge marsipan pencillin och sånt. sen hem, kolla ponny akuten och sen sova. och hoppas att jag vaknar om fyra veckor! det vore väl underbart!


 

Presentation


Är en oftast glad tjej, som brinner för min dotter och mina intressen som är hundarna och hästarna.

Tävlar med hundarna när det är säsong, och ska börja tävla mer med hästarna när ja samlat mod till det :)

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards